wtorek, 8 lutego 2011

Zaskoczenie

Nazywam się Angelika.Moim największym marzeniem było poznać Justina Biebera - do czasu...
 - Dr,dr,dr.8.OO - Angelika ! wstawaj - odparła mama
-Spóźnisz się na lekcje tańca !
Wstałam z łóżka , poszłam do łazienki, wzięłam szybki prysznic,poczesałam się i założyłam na siebie bluzkę oraz czarne rurki .Wzięłam torebkę i zeszłam na dół.
-Kochanie masz jeszcze 15 minut
-Spoko, zdążę mamo-dałam mamie całusa wzięłam deskę i ruszyłam do szkoły .Weszłam wszyscy byli już rozgrzani tylko nie ja bo się jak zwykle spóźniłam , ups idzie trenerka, ale mi się dostanie...
- Kowalska! - krzyknęła
-Tak?- z trudem ze strachu odpowiedziałam
- Znowu spóźniona?Ostrzegam cię jeżeli to jeszcze raz się powtórzy to wylatujesz z zespołu!
- Dobrze proszę pani!
zaczęłam ćwiczyć razem z innymi.
        
          * oczami mamy

Jutro zakończenie roku , angelika z pewnością się ucieszy wiadomością że Karol (jej ojciec) kupił dom w Ameryce.- pomyślałam
Pójdę do sklepu i kupię jej coś ładnego.
- Ooo! witaj Elu!
- Cześć Iza!
powitałyśmy się całusem w policzek
-Wiesz tak się cieszę że Karol kupił dom w Kanadzie!
- Co! Jak to ?
- Nie mówiłam ci ? Przepraszam z tej radości musiałam o tobie zapomnieć!Karol kupił dom, willę z basenem
- Mam nadzieję że Angela będzie chciała tam jechać
- rozmawiałaś z nią o tym? Ciekawe jak zareagują Aga i Angela nie rozstawały się od pieluchy.
- hmm, myślę że się zgodzi przepraszam rozgadałam się muszę już iść zrobić obiad
- pa
-cześć
cmoknęłyśmy się w policzek i obie poszłyśmy w przeciwną stronę


         * Oczami Angeliki


-Ale się zmęczyłam ,ty też aga?
- No ,masakra.Podobają ci się te nowe kroki?
- Mnie nie , dziwne
-Mnie też nie
-Słuchaj muszę iść na obiad
W drodze do domu spotkałam mamę
- Cześć , kotku musimy porozmawiać
-Ok.o czym ?
- Musimy wyjechać za tydzień do Kanady .Przenieśli mnie z pracą
- Nie chce jechać do ameryki z dala od przyjaciół
- Nie mamy wyboru musimy tam jechać.
- Dlaczego to zawsze mnie musi spotykać,kolejna przeprowadzka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz